niedziela, 15 września 2013

W naszej technologii, budowanie to przyjemność...

Jak już mieliście okazję się przekonać zespół Domku na Drzewie nie wymyśla dziury w całym ani nie komplikuje niepotrzebnie spraw. Kiedy doszliśmy do wniosku, że szkoda zdrowia na drapanie szyby z lodu zimą, nie poszliśmy drogą murowanego garażu. Naszym zdaniem nie ma to najmniejszego sensu.
Po pierwsze koszt postawienia go jest niepomiernie duży, po drugie przy przekroczeniu pewnych metraży wiąże się z płaceniem podatków, po trzecie jest zawsze za ciasny (no, chyba, że urośnie do wielkich rozmiarów) a po czwarte i chyba najważniejsze - zabiera ogrodowi przestrzeń i lekkość. A tego byśmy nie znieśli.


4 komentarze:

  1. Naprawdę świetnie napisane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli faktycznie na działce mamy miejsce to jak najbardziej można zbudować tak domek. Jednak jeśli chodzi o mnie ja sobie bardzo cenię mieszkanie w bloku. Tym bardziej, że już widziałam świetne oferty w https://www.eurostyl.com.pl/oferta/nowe-mieszkania-gdynia.html i wiem, że wybór takiego mieszkania to będzie świetna sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie również bardzo fajnym rozwiązaniem jest posiadanie domu w stylu kanadyjskim i jak najbardziej jest ot świetna sprawa. Jak widziałem na stronie https://tomhus.pl/ to właśnie tego systemy najbardziej mnie interesują.

    OdpowiedzUsuń
  4. Może i ja kiedyś moim dzieciom takie coś zbuduję, ale przede wszystkim teraz skupiam się na tym aby mieć przeprowadzony remont w moim domu. Już dokładnie wiem, że właśnie firma remontowa https://www.wawerbud.pl/ to będzie dobry wybó do przeprowadzenia takich prac.

    OdpowiedzUsuń